Thursday, February 9, 2012

Wajah Baru

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada para pembaca sekalian. Syukur kepada Allah dengan rahmatNya maka blog ini telah berwajah baru. Terima Kasih saya ucapkan kepada Tuan Sheikh Azhar ( faqirdesign.com ) kerana telah mereka-bentuk semula blog yang telah saya hasilkan dahulu serta telah berjaya menyiapkan LOGO seperti yang saya kehendaki. Lama masa yang diambil kerana berbagai-bagai masalah dihadapi tetapi dengan berkat kesabaran maka terhasillah jua apa yang dicita-citakan.

Pembaca sekalian, dimaklumkan bahawa blog ini adalah tempat untuk saya menceritakan pengalaman saya dalam bidang Perubatan Islam. Ia juga sebagai tempat untuk saya mempromosikan produk-produk berkaitan Perubatan Islam dan penjagaan kesihatan diri serta sebagai tempat untuk saya berkongsi kisah perjalanan hidup dan kesukaan saya. Cerita-cerita yang ditulis adalah bacaan ringan yang mana mungkin boleh dijadikan panduan dan iktibar dalam kehidupan seharian.

Selamat Membaca…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...